Zdolności
Strona 1 z 1
Zdolności
Spis zdolności:
Zdolności możecie wymyślać sami (oczywiście bez przesady) lub wybrać z niżej zamieszczonej listy:
Czytanie w myślach, rozmawianie, przesyłanie obrazów - nie musisz otwierać ust, by inni cię usłyszeli, także inni nie muszą nic mówić, byś mógł poznać ich najskrytsze sekrety.
Przewidywanie przyszłości - pozwala na poznanie tego, co dopiero ma się stać.
Hipnoza - jedno, głębokie spojrzenie w oczy i wróg jest na twe rozkazy.
Chwilowe przejmowanie umiejętności - odznaczasz się niezwykłą spostrzegawczością, możesz chwilowo władać zdolnościami posiadanymi przez Twojego przeciwnika.
Odporność na inne zdolności - nie rusza Cię penetracja umysłu, potrafisz zbudować mur nie do przebicia, otaczający twe myśli.
Telekineza - siłą woli przenosisz przedmioty
Teleportacja - potrafisz przenieść się z miejsca na miejsce
Kontakt z nieumarłymi - jesteś niczym wróżka, która łączy załamane kobiety z ich zmarłymi matkami.
Szybkie Przemieszczanie się - szybkość to twe drugie imię, potrafisz prześcignąć nawet strzałę.
Zmiana wyglądu - w jednej sekundzie jesteś sobą, w drugiej już starawą kasjerką ze spożywczaka.
Manipulacja emocjami - wywoływanie złamań nerwowych u innych to Twoja specjalność.
Zdawanie bólu przez umysł - możesz sprawić, że najsilniejszy przeciwniki będzię wił się z bólu
Alchemia - Umiejętność ta pozwala łączyć ze sobą zioła i tworzyć z nich mikstury oraz trucizny.
Nekrozmiana - Pozwala na krótki czas opanować i wykorzystać ciało zabitego wroga.
Pocałunek zabójcy - Dzięki maksymalnemu skupieniu możesz zadać przeciwnikom śmiertelny cios. Jesteś mistrzem noża, potrafisz bezszelestnie zakraść się od tyłu do wroga i 'pocałować' go ten ostatni raz...
Urok - Odmienia serce wroga i sprawia, że staje się on twoim sprzymierzeńcem.
Język handlarza - Dzięki sprytowi i gładkiej mowie, potrafisz przekonać kupców, żeby sprzedali ci towar w korzystnej dla ciebie cenie.
Otwieranie zamków - Dla tych, którzy posiadają tą umiejętność, zamknięte drzwi to nie problem.
Polifromia - Zamienia wroga w bezbronne stworzenie, które z łatwością można zabić. Działa przez 3 posty.
Klatka energetyczna - Twoja ofiara zostaje otoczona nieprzeniknioną, magiczną barierą. Działa przez 2 posty.
Manipulowanie żywiołem - woda, powietrze, ogień lub ziemia jest Ci całkowicie posłuszna, nie ma nikogo, kto lepiej władałby magią żywiołów od Ciebie.
Przyzywanie demona - Przyzywa rycerza zza światów, który pomaga Ci podczas walki.
Wskrzeszenie - Obdarza cię boską mocą umożliwiającą przywracanie życia umarłym
Dominacja- Przeszywające spojrzenie potrafiące rozkazywać i łamać wolę przeciwników
Koszmar- Zdolność do sprowadzania na ofiarę kompletnego szaleństwa poprzez ukazanie ofierze jej pierwotnej natury
Niewidoczność- Zdolność do ukrywania się poprzez "zamglenie" słabych umysłów przeciwników.
*****************************************
Oczywiście istnieją zdolności, które każda rasa posiada od zawsze, nie musicie ich wypisywać w zdolnościach:
Podstawowe zdolności, każdego wampira.
-Wyssanie życia
Posiadasz zdolność pozbawienia życia przeciwnika i powiększenia zasobów swojej energii.
-Sokoli wzrok
Dzięki swoim zdolnościom możesz wypatrzeć zwierzynę nawet w największej gęstwinie. Dodatkowo masz większą szanse na trafienie, gdy używasz broni dalekiego zasięgu.
-Słuch nietoperza -Obdarza cię niesamowitym słuchem. Zwiększa szanse na uniknięcie zaklęcia rzucanego przez wroga.
Podstawowe zdolności każdego wilkołaka:
-Tropienie – nikt nie jest od Ciebie lepszy w wytropieniu poszukiwanego wroga, czy zwierzyny.
Komunikowanie się i rozmawianie ze zwierzętami, jak również zamiana a wilka. - twoją matką jest natura, która obdarzyła cię zdolnością rozumienia zwierząt, a nawet stania się jednym z nich.
Obezwładnianie - nikt tak świetnie jak Ty nie potrafi obezwładnić wroga.
Zdolności możecie wymyślać sami (oczywiście bez przesady) lub wybrać z niżej zamieszczonej listy:
Czytanie w myślach, rozmawianie, przesyłanie obrazów - nie musisz otwierać ust, by inni cię usłyszeli, także inni nie muszą nic mówić, byś mógł poznać ich najskrytsze sekrety.
Przewidywanie przyszłości - pozwala na poznanie tego, co dopiero ma się stać.
Hipnoza - jedno, głębokie spojrzenie w oczy i wróg jest na twe rozkazy.
Chwilowe przejmowanie umiejętności - odznaczasz się niezwykłą spostrzegawczością, możesz chwilowo władać zdolnościami posiadanymi przez Twojego przeciwnika.
Odporność na inne zdolności - nie rusza Cię penetracja umysłu, potrafisz zbudować mur nie do przebicia, otaczający twe myśli.
Telekineza - siłą woli przenosisz przedmioty
Teleportacja - potrafisz przenieść się z miejsca na miejsce
Kontakt z nieumarłymi - jesteś niczym wróżka, która łączy załamane kobiety z ich zmarłymi matkami.
Szybkie Przemieszczanie się - szybkość to twe drugie imię, potrafisz prześcignąć nawet strzałę.
Zmiana wyglądu - w jednej sekundzie jesteś sobą, w drugiej już starawą kasjerką ze spożywczaka.
Manipulacja emocjami - wywoływanie złamań nerwowych u innych to Twoja specjalność.
Zdawanie bólu przez umysł - możesz sprawić, że najsilniejszy przeciwniki będzię wił się z bólu
Alchemia - Umiejętność ta pozwala łączyć ze sobą zioła i tworzyć z nich mikstury oraz trucizny.
Nekrozmiana - Pozwala na krótki czas opanować i wykorzystać ciało zabitego wroga.
Pocałunek zabójcy - Dzięki maksymalnemu skupieniu możesz zadać przeciwnikom śmiertelny cios. Jesteś mistrzem noża, potrafisz bezszelestnie zakraść się od tyłu do wroga i 'pocałować' go ten ostatni raz...
Urok - Odmienia serce wroga i sprawia, że staje się on twoim sprzymierzeńcem.
Język handlarza - Dzięki sprytowi i gładkiej mowie, potrafisz przekonać kupców, żeby sprzedali ci towar w korzystnej dla ciebie cenie.
Otwieranie zamków - Dla tych, którzy posiadają tą umiejętność, zamknięte drzwi to nie problem.
Polifromia - Zamienia wroga w bezbronne stworzenie, które z łatwością można zabić. Działa przez 3 posty.
Klatka energetyczna - Twoja ofiara zostaje otoczona nieprzeniknioną, magiczną barierą. Działa przez 2 posty.
Manipulowanie żywiołem - woda, powietrze, ogień lub ziemia jest Ci całkowicie posłuszna, nie ma nikogo, kto lepiej władałby magią żywiołów od Ciebie.
Przyzywanie demona - Przyzywa rycerza zza światów, który pomaga Ci podczas walki.
Wskrzeszenie - Obdarza cię boską mocą umożliwiającą przywracanie życia umarłym
Dominacja- Przeszywające spojrzenie potrafiące rozkazywać i łamać wolę przeciwników
Koszmar- Zdolność do sprowadzania na ofiarę kompletnego szaleństwa poprzez ukazanie ofierze jej pierwotnej natury
Niewidoczność- Zdolność do ukrywania się poprzez "zamglenie" słabych umysłów przeciwników.
*****************************************
Oczywiście istnieją zdolności, które każda rasa posiada od zawsze, nie musicie ich wypisywać w zdolnościach:
Podstawowe zdolności, każdego wampira.
-Wyssanie życia
Posiadasz zdolność pozbawienia życia przeciwnika i powiększenia zasobów swojej energii.
-Sokoli wzrok
Dzięki swoim zdolnościom możesz wypatrzeć zwierzynę nawet w największej gęstwinie. Dodatkowo masz większą szanse na trafienie, gdy używasz broni dalekiego zasięgu.
-Słuch nietoperza -Obdarza cię niesamowitym słuchem. Zwiększa szanse na uniknięcie zaklęcia rzucanego przez wroga.
Podstawowe zdolności każdego wilkołaka:
-Tropienie – nikt nie jest od Ciebie lepszy w wytropieniu poszukiwanego wroga, czy zwierzyny.
Komunikowanie się i rozmawianie ze zwierzętami, jak również zamiana a wilka. - twoją matką jest natura, która obdarzyła cię zdolnością rozumienia zwierząt, a nawet stania się jednym z nich.
Obezwładnianie - nikt tak świetnie jak Ty nie potrafi obezwładnić wroga.
Odette Valmont- Admin
- Liczba postów : 133
Points : 305
Reputation : 0
Rejestracja : 24/05/2009
Wiek w realu : 33 Cash : 1000 $
Rasa : Wegetarianin
Karta postaci
Imię i nazwisko:: Odette Valmont
Lat:: 18
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|